Opis projekta
Natječajnim radom osmišljen je novi vizuelni identitet poduzeća "JAKO VINO", te nazivi i dizajn vinske etikete.
Zatečeni naziv poduzeća "JAKO VINO" vizuelno je reorganiziran i dodan mu je akcent, čime su se izbjegle banalne konotacije imena, dakle:
JAKO VINO postaje
JÁKO
VINO
Grafički dio loga sastoji se od kruga sa slovima J i V
(krug kao savršena i zatvorena forma, asocijacija na pečat, konturu bačve i zrno grožđa)
Naziv vina inspiriran je tekstom Plinija Starijeg te starim nazivom za Brač s geogrefske karte Mediterana Tabula Peutingeriana:
BRATTIA
Riječ Brattia posjeduje zvučnost, melodioznost i vizuelnu upečatljivost.
Kategorizacija kvalitete vina inspirirana je olimpijskom terminologijom (brončana / srebna / zlatna)
Zbog intencije investitora da se kvalitetom vina smjesti u premium razred, terminologija je podignuta jednu ljestvicu više, dakle:
SREBRNA / ZLATNA / PLATINUM
Projektantski tim
V V - Projekt d.o.o. Split
IMPERATIV d.o.o. Split
Investitor
JAKO VINO d.o.o. Bol